Eindelijk! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van wendy-lukas - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van wendy-lukas - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Wendy

26 Maart 2014 | Indonesië, Sanur

Na acht maanden wachten zijn we dan eindelijk op bali! De reis duurde best lang maar het is het tot nu toe zeker waard.

Het hotel is super! Het is vrij klein en knus en wordt goed onderhouden. We hebben een kamer op de begane grond direct aan het zwembad en het bad in de badkamer is zo groot dat je zelfs daar nog bijna in zou kunnen zwemmen! De deur van onze kamer lijkt al bijna uit een sprookje te komen. Het zijn dikke houten balken versierd met snijwerk en twee kleine klapdeurtjes waar je niet rechtop doorheen kan. De bovenkant van de deur zit op de borsthoogte van lukas en de opening is ook net zo breed als hem haha!

Sanur zelf is een erg gezellig dorp/ klein stadje. Er zijn veel kleine winkeltjes en we hebben al een erg lekker restaurantje gevonden( een van de vele waarschijnlijk) het volk is ook erg vriendelijk en willen je graag overal mee helpen(en er natuurlijk misschien ook nog wat aan te verdienen)

Vandaag zijn we een middagje naar kuta geweest. Lukas wilde erg graag naar het hardrock café dus zijn we daar eerst maar wezen kijken. We weten in ieder geval dat we niet meer naar deze stad toe willen. Het was er ontzettend druk en de mensen daar waren zo vervelend en wanhopig om je iets aan te smeren dat het gewoon niet leuk meer was. Maar we weten in ieder geval hoe het was en hebben het gezien. Het strand van kuta is in elk geval wel heel erg mooi!

We hebben vandaag ook alvast drie excursies geboekt. Elke excursie duurt een hele dag en het is een selectie van de mooiste dingen die hier te zien zijn. De eerste excursie hebben we zaterdag waarbij we onder andere een traditionele dansvoorstelling te zien krijgen. En daarna gaan ook nog eten bij een restaurant dat hoog op een vulkaan gelegen is met uitzicht over rijstvelden. Ben benieuwd!